Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 września 2011, o 10:02 
Panowie od czego są te przewody podcisnienia, ostnio jezdzilem na odczepionym, i nawet nie odczulem roznicy, hm?

Obrazek Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 4 września 2011, o 10:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
viewtopic.php?f=30&t=1257&hilit=zaw*+zwrotny
o ten wężyk ci chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 września 2011, o 16:43 
tak właśnie o ten :)

znalazłem go dziś odczepionego , wiec połączyłem go zwykła rurka i zacisnąłem po dwóch stronach opaskami zaciskowymi.

Może tak być czy konieczny jest ten zawór ory. ?

z tego co widze to tak samo byl przedtem u mnie zaczepiony.. hm. bez tego zaworu zwrotnego.

to jest niby od odpowietrzania silnika " czyli z silnika kierunek > do dolotu "

ale dzisiaj jak sprawdzalem to powietrze leci w druga strone tym wezykiem, od Dolotu ....


Ostatnio edytowano 4 września 2011, o 16:52 przez rezus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
PostNapisane: 4 września 2011, o 16:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
to jest odma musi być ten zaworek jednokierunkowy po drodze żeby Ci ciśnienie pod dekiel zaworów nie dmuchało

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 września 2011, o 20:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Odma leci do przepustnicy.
Ja wywaliłem wężyki z przepustnicy i poleciały sobie pod silnik bo po co mają mi zanieczyszczać przepustnicę i kolektor ssący.
Warto na końcówkach dać takie filterki lub tak jak ja siateczkę, żeby czasem czegoś nie wciągnęło do zaworów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 września 2011, o 22:00 
no tak , ale nie lepiej zatkac jedna polowke wezyka, (ta od przepustnicy) bo przepustnica wydmuchuje powietrze tym wezykiem a nie zaciaga , a do drugiej czesci czyli prowadzacej od zaworow zapchac jakis filetrek lub siatke.


Góra
  
 
PostNapisane: 5 września 2011, o 20:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
rezus
nie kombinuj tylko zaloz ORYGINALNY zaworek zwrotny,
a podejzewam ze twoje problemy z bledami znikna.
Bynajmniej pasuje do tego braku zaworka ten blad P1106.
Brak zaworka grozi na dluzsza mete awaria silnika (twierdzi Opel)



Adam

PS. taki zaworek kosztuje w Niemczech ok. 20 euro, wiec nie majatek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 września 2011, o 07:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Ja za ten zaworek zaplacilem 80 zl w Aso,ale powiem ciekawostke. Uzytkownik @Novszy tez mial z tym zaworkiem problem i on ma wlozone w to miejsce tak samo rureczke, scisnieta dwiema opaskami. Jezdzi tak juz od 4 lat. W tym czasie zrobil ok 80 tys km i u niego zadnych bledow, nic z sie z silnikiem nie dzieje.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 września 2011, o 09:06 
no wlasnie ja juz jezdze tak okolo 4 tys kilometrow, i bledu do tej pory nie bylo ;/

naprawde ten blad P1106 moze byc spowodowany brakiem tego zaworku.

ale dziwne zeby po takim czasie dopiero wyskoczyl ;/


Góra
  
 
PostNapisane: 6 września 2011, o 11:36 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
rezus napisał(a):
no wlasnie ja juz jezdze tak okolo 4 tys kilometrow, i bledu do tej pory nie bylo ;/

naprawde ten blad P1106 moze byc spowodowany brakiem tego zaworku.

ale dziwne zeby po takim czasie dopiero wyskoczyl ;/



ale Ty kombinujesz.kup ten zaworek i będzie po sprawie.sam go miałem uszkodzonego i wymieniłem bo silnik szwankował.teraz jest spokój

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 września 2011, o 15:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
rezus napisał(a):
naprawde ten blad P1106 moze byc spowodowany brakiem tego zaworku.

albo zaczniesz punkt po punkcie szukac przyczyny, albo daj sobie z tym spokoj.
Zaklej kontrolke czarna tasma zeby cie nie denerwowala, i po sprawie.
Od czegos musisz zaczac szukac przyczyny, a ze zaworek tam ma byc , a nie rurka to jest pewne, wiec zrob to.
Potem bedziemy widziec dalej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2011, o 11:20 
Niestety nie dostalem oryginalnego zaworku zwrotnego (trzeba bylo czekac 2 tyg- ASO)- tyle czasu nie mialem. zamontowalem zwykly , kumpel mechanik mi doradzil ze to bez roznicy , zasadza dzialania tych zaworkow jest identyczna jak kazdego innego ma otwierac w jedna strone a w druga zamykac , wiec kupilem i wstawilem zwykly za 10 zl.

mam nadzieje ze kolega sie nie mylil.. :)


Góra
  
 
PostNapisane: 21 września 2011, o 17:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jako ciekawostke podam ze takowy zaworek - tzn. o identycznym dzialaniu - bo to zaworek jednokierunkowy przeciwzwrotny jest , mozna nabyc w praktycznie kazdym sklepie akwarystycznym za okolo 2-10 zl. Wymiary ma podobne i dziala identycznie jak ten z aso tyle ze roznica kolosalna w cenie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 września 2011, o 12:26 
ja kupilem w motoryzacyjnym, poprostu poprosilem o zaworek zwrotny, dal mi do wyboru 3 rodzaje rozniace sie tylko wielkoscia ,na wejsciu i wyjsciu, dobralem ten podchodzacy do tych wezykow i gitara! :)


Góra
  
 
PostNapisane: 22 września 2011, o 21:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
I bardzo dobrze po co przeplacac:... Zasada działania napewno ta sama


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL