Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 18:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 września 2011, o 07:07 
witam , ostatnio po przejechaniu 400 km i zgaszeniu na granicy silnika wywalilo mi kontrolke ' samochod z kluczem '

po podlaczeniu pod kompa pokazalo blad P1106 i podwojny P0235.

dodam ze jakies 1,5tys.Km - 2 tys.Km temu wymienialem uszczelke od kolektora (przepuszczala) jak wiecie trzeba wtedy odchylic turbo, ale nie sadze zebysmy cos zle zlozyli, w dodatku ze dopiero po tylu kilometrach wywalilo blad.

prosze o rady bo czuje sie bezradny ;/


Góra
  
 
PostNapisane: 1 września 2011, o 08:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
wg. mnie masz problem z nieszczelnym dolotem...
masz wskaźnik ciśnienia doładowania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2011, o 08:36 
Nie mam ;|

Masz na mysli Dolot od ' IC - rura - Przepustnica ' ?

Prosze o wszelkie rady , krok po kroku bede wszystko analizowal.

dzieki.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 września 2011, o 13:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Masz na mysli Dolot od ' IC - rura - Przepustnica ' ?

Turbo - przepustnica.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2011, o 15:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Napewno blad P1106 wywoluje ten drugi. Na 100% ten blad wyskakuje jak odepniesz wtyczke od czujnika przy IC, sprobuj podmienic czujnik z kims kto ma leta. Sprawdz dokladnie wszysztykie gumowe węże idace od turbiny, az do przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2011, o 18:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
i sprawdz podciśnienia przy turbinie... Też miałem u siebie ten błąd powodem był właśnie pęknięty przewód podciśnienia przy czujniku na Turbinie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2011, o 05:35 
Ok dzis to sprawdze wszystko.

Takie pytanie jeszcze , 3tys km temu , zmienialem ustrzelke od kolektora wydech. przy tym musialem odchylic turbo , pozniej ciezko mi bylo szczelnie zalozyc ta opaske metalowa dokrecana z\sroba z sprezynka miedzy 'turbo-prekat ' , ale wszystko bylo Ok do teraz.

czy nie szczelnosc tej opaski mogla by wywalac ten blad, dodam ' ze jak zalozylem ja raz nie szczelnie -to bledu nie wywalilo.

poza Tym slysze troche inna prace silnika teraz z tym bledem, cos jak by w okolicach rozrzadu lekko ocieralo/pukalo , jak by jakis plastik czy moze byc to spowodowane trybem awaryjnym silnika przy Tym bledzie ?

pozdro / dzieki


Góra
  
 
PostNapisane: 2 września 2011, o 13:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
uszczelka nie ma nic wspolnego z tym bledem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2011, o 14:07 
Chcialbym zaczac od sprawdzenia wszystkich czujnikow miernik ?

Ktos wie ile Volt napiecia , powinien miec kazdy z nich? prosze o rozpiske,
i ewentualna poprawe moich zamiarow , jesli w zlym kierunku ide...

chce sprawdzic czy czujniki dzialaja poprawnie, jak to zrobic ?


Góra
  
 
PostNapisane: 2 września 2011, o 15:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
opel scanner ma przy kazdym z czujnikow podany zakres pracy.
pozatym mojim skromnym zdaniem jesli jakis czujnik wychodzi poza zakres swojej pracy to wywala blad... wiec sprawdzac kazdy po koleji nie ma sensu.

ale jak juz bardzo chcesz to zainstaluj autodate tam masz podane jak mierzyc i jakie powinno miec wartosci bo pisac ci to tutaj to 2 dni klepania :P

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2011, o 15:31 
ja potrzebuje sprawdzic tylko ten przy IC na gorze , oraz ten na turbinie .

moglbys podac jakie wartosci powinny one miec , oraz jak je tylko sprawdzic.


Góra
  
 
PostNapisane: 5 września 2011, o 19:42 
chlopaki po naprawieniu suterki , bald zniknie samoczynnie, czy trzeba go kasowac komputerem ???? hm


Góra
  
 
PostNapisane: 5 września 2011, o 20:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
rezus
naucz sie czytac i rozumiec co czytasz.
Juz ci przeciez na PW napisalem ze zniknie sam, jak usuniesz usterke.
Uwierzysz bardziej w moja wypowiedz, jak dostaniesz tutaj jeszcze 5x potwierdzenie ?
Czy probujesz poprostu nabic postow ?



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 września 2011, o 09:09 
nie zalezy mi Adamie na postach :)

poprostu jeden Pan z naszego forum powiedzial mi ze trzeba bedzie blad po naprawieniu usterki wykasowac na komputerze.

Dlatego wolalem zapytac, bo balem sie sytuacji, ze naprawie, blad nie zniknie , a ja znow bede jezdzil po serwisach i szukal usterki.


Skoro jestes pewny , w takim razie jeszcze raz Wielkie Dzieki :) !


Góra
  
 
PostNapisane: 7 września 2011, o 15:57 
Witam .

Tyle co wrocilem z serwisu, po 3 godzinnej analizie, stwierdzili ze napewno nie dziala 'czujnik doladowania' ten ktory znajduje sie na IC .

na pytanie czy To na pewno powód i po jego wymianie będzie wszystko Ok , odpowiedzieli :
- Nie wiemy, jak go wymienimy wtedy będzie można określić - co dalej..i szukać. (nie pewna odpowiedź ;/ )
- Na pytanie czy turbina dobrze dmucha ; odpowiedzieli - Nie możemy sprawdzić ciśnienia dokładnego , ponieważ nie działa poprawnie ten czujnik -( i to pytanie do was - mają rację z tym, to prawda ??? )

Mimo wszystko zamówiłem dziś ten czujnik koszt 340zł . - kierowałem się między innymi słowami naszego kolegi że po odpięciu właśnie tego czujnika wyskakuje błąd P1106 , jest i drugi błąd P0235 , ale mam nadzieję że jest On wywołany tylko i wyłącznie tym pierwszym.

Wczoraj testując samochód zauważyłem że przy 5 tys obrotów na 3cim biegu , zadławił się na chwilkę i zaraz kręcił się dalej.

Mam nadzieję że po wymianie tego czujnika wszystko się wyjaśni i wróci do normy.. ;|


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL