Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 13:46

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 16:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
witam mam takie pytanie...

przypadkiem odkrylem ze u mnie gumowa rura idaca od dolu IC do turbo... (zaznaczone strzalka na obrazku) nie jest w jednym kawalku...
tylko jest jakis dziwny patent.. ze w miejscu rowniez zaznaczonym przezemnie jest jakby lapacz powietrza jak do dolotu.. i w ten lapacz wsadzona rura od turbo i ta rura sobie swobodnie tam chodzi :O

czy tam sa jakies cisnienia?? i czy tak wogle powinno byc... w EPC tez widze ze jest rura jako jeden element....

Obrazek

a u mnie wyglada to tak:
niestety narysowalem bo nie mam fotek

Obrazek

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 18:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
rura występuje jako jedna całość w miejscu które zaznaczyłeś powinna znajdować się duża gruba obejma która podtrzymuje ta rurę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 18:07 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
bo auto zaczelo mi "falowo" przyspieszac i szukam przyczyny

napewno mam strzelona membrane dv... moze to przez to?

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 18:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
bo auto zaczelo mi "falowo" przyspieszac i szukam przyczyny

napewno mam strzelona membrane dv... moze to przez to?


skoro wiesz ze jest uszkodzona to ją wymień ewentualnie do testu możesz ja zaślepić i podciśnienie które dochodzi do niej też

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 19:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a jak to zaslepic... ?:D po prostu na tym podcisnieniu czy w ta dziure w turbo cos mam wlozyc ?:)
a DV chcem kupic ale nikt nie ma.. wiec bedzie kupiony w holandii w m-techu.

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 19:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
a jak to zaslepic... ?:D po prostu na tym podcisnieniu czy w ta dziure w turbo cos mam wlozyc ?:)
a DV chcem kupic ale nikt nie ma.. wiec bedzie kupiony w holandii w m-techu.


nie możliwe żeby tego nikt nie miał albo kiepsko szukałeś... Tak jak już pisałem masz to zaślepić z dwóch stron a wogóle to sorka za O.T ale skąd wiesz ze masz DVke zwaloną? rozbierałeś ten zawór?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2011, o 19:36 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tak rozebralem zawor DV i membrana uszkodzona... jest peknieta po obwodzie tak 1/3 dlugosci.

dalem temat w kupie... zero odzewu, pisalem i dzwonilem do firm co regeneruja turba nikt nie ma... serwis wogle tego nie ma:/

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2011, o 20:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
u Opla dostaniesz kupic zestaw naprawczy.
Membrana , dekiel i sprezyna.
Calosc za slone ok. 160 euro.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2011, o 09:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
SirAdam a masz moze nr katalogowy tego czegos:)??

u mnie w aso rozkladaja rece i mowia ze nowe turbo musze :O :/

i kolejne pytanie:
podlaczylem wskaznik bostu, i pompuje 0,5 i spada tak do 0,4 bara od ok 4 tys obr.
W "OB" skacze max do 0,7 czasami 0,6 z czego "OB" trwa doslownie pol sekundy... ale nie wiem ile w zasadzie powinien trwac:)
Na luzie pokazuje -0,8

test robilem na 3 biegu od ok 1700 obr do konca.

rozumiem ze przez ten zawor DV jest za malo? czy konczy sie juz turbinka ? :(

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2011, o 12:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Dostałeś 2 źródła zakupu zaworka tłoczkowego firmy Forge i Evoms w tym poście
Ja dodam jeszcze jeden na oficjalnej stronie Forge. Działa tam kod rabatowy z forum VXROnline "vxr10" który daje 10% upustu.
Jest jeszcze jeden post u nas na forum w którym jest mowa o zakupie zestawu naprawczego w firmie AETturbos za 16 funtów

Wracając do tematu to rura ma być szczelna. Idzie z turbiny do intercooler'a więc jest pod ciśnieniem. Można ją trochę przerobić i zastosować kolanko metalowe z opaskami zaciskowymi. Moja oryginalna rura lubiała się zamiąć w miejscu kolanka więc tak została przerobiona. A tak wygląda wersja silikonowa.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2011, o 12:25 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
rura juz naprawiona i jest jak ma byc :)

testy tez robilem juz na naprawionej rurze... czy to przez ten zawor turbo nie pompuje tak dobrze??

i teraz pytanie kolejne :P :)

czy lepszy taki metalowy zamiennik jak podaliscie? czy orginalny zestaw naprawczy?
po prostu nie chcem jakis niespodzianek z autem czy jakis problemow:)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL