Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 11:47 
Witam, zanim zadzwonia do mnie panowie z serwisu chciałbym poznac wasza opinie, otóz- w czwartek kolo 21 zatankowalem sie paliwa chce odpalic auto i slysze tyk tyk , drugi raz to samo, poszlem wiec na stacje a w tym czasie podjechal znajomy z echanikiem i mi odpalili z dwojki ale problem za chwile sie powtorzyl i ponownie z dwojki, wiec mi powiedzial mechanik ze to rozrusznik, pojezdzilem z godzine autem i juz bylem pod domem i zaswiecily sie kontrolki od trakcji i esp, zgasło radio, wyłaczylo sie wspomaganie, auto zaczelo wariowac wszystkie kontrolki sie oswiecily oraz stop w aucie zatrzymalem sie samo sie przelaczalo z gazu na benzyne, oswiecilo rowniez aku kontrolka i tak z pol minuty jeszcze chodzil swiatla przygasly i na wolnych obrotach auto zgaslo. i teraz moje pytanie czy padl rozrusznik i alternator czy tylko alternator? czy moze cos innego? wiem ze pol roku temu mialem do regeneracji altek ale mi mowil elektromechanik ze jeszcze troche pojezdze....i w sumie mialem go w sierpniu robic:/


Góra
  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 11:57 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
U mnie jak padł altek były daleko inne objawy
- kontrolka akumulatora
- brak wspomagania

A Ciebie jakiś cyrk chyba, że padł rozrusznik i alternator na raz...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 12:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Ja stawiam ze akumulator slaby, albo poprostu ze starosci sie juz wypalil albo nie ma ladowania. Nie ma innej opcji. Podmien sam akumulator i zobacz, pozniej jedz do elektryka i sprawdz czy ma ladowanie. Tyle w temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 12:37 
akumulator ma 5 miechow, a ladowanie rano po nocy bylo 11.9-12.2 na odpalonym silniku max 13.3-13.5


Góra
  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 12:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
darek1987 napisał(a):
na odpalonym silniku max 13.3-13.5

za malo,
powinno byc powyzej 14 V




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 12:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
to te po nocy troche za male, powinno byc okolo 13,5 -14. No ale skoro te rzeczy sa ok, to zostaje rozrusznik za 150zl juz mozna spokojnie kupic,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 14:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Rozrusznik jest ok,
nie krecil bo nie mial wystarczajaco napieciam na co wskazuje nastepujacy opis;

darek1987 napisał(a):
i zaswiecily sie kontrolki od trakcji i esp, zgasło radio, wyłaczylo sie wspomaganie, auto zaczelo wariowac wszystkie kontrolki sie oswiecily oraz stop w aucie zatrzymalem sie samo sie przelaczalo z gazu na benzyne, oswiecilo rowniez aku kontrolka i tak z pol minuty jeszcze chodzil swiatla przygasly i na wolnych obrotach auto zgaslo.


Wystarczy ze zrozumieniem czytac i miec troche pojecia o elektryce w aucie, a diagnoza jest prosta - alternator.
Czy bateria to przezyla, trzeba sprawdzic po naprawie alternatora i naladowaniu (prostownikiem) baterii, ewtl. padla wskutek glebokiego rozladowania i juz nigdy nie bedzie miala swojej pelnej pojemnosci.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 15:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
darek1987 napisał(a):
na odpalonym silniku max 13.3-13.5
male ladowanie, ale jeszcze pytanie jest to jest ladowanie na odpalonym silniku bez swiatel ?? Bez wentylatora ?? Jezeli takie ladowanie na samym silniku, bez swiatel i wszystkim wylaczonym to jest zbyt niskie ladowanie. Jak dla mnie szczotki na alternatorze, EWENTUALNIE stracil mase !! czesta usterka w oplach. Juz widzialem kilka berton, w tym moja tak samo. Mam dodatkowy kabel z alternatora do aku poprowadzony i ladowanie momentalnie skoczylo do gory.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 19:45 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Z masa mozna sprobowac jednak bardzo podobne objawy byly w Focusie mk1 mojego wujka i diagnoza byla jednoznaczna - alternator. Wyrobilo sie jakies tam lozysko i nie bylo ladowania w ogole.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2011, o 15:15 
Telefon z serwisu! Przyczyna ? Uszkodzenie instalacji elektrycznej. Jakiś powód? Ciekawi mnie to a koszt to 120 zl


Góra
  
 
PostNapisane: 18 lipca 2011, o 20:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 marca 2009, o 01:39
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Imię: Tomek
Silnik: inny
Widze że jak padają to wszystkie naraz. Mialem przez ostatnie 3/4 dni podobne objawy i w koncu przestala odpalac. Przyczyna byl rozrusznik.

_________________
HUMMART.pl - sklep z naklejkami!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lipca 2011, o 10:23 
Biorąc pod uwagę koszt to pewnie słaba masa była. Już ktoś wcześniej to powiedział.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 lipca 2011, o 10:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
darek1987 napisał(a):
. Jakiś powód? Ciekawi mnie to a koszt to 120 zl
pociagneli dodatkowa mase. Mowilem Ci o tym przez tel. Trzeba bylo przyjechac, sami bysmy to zrobili. Ja za to zaplacilem 100 zl.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL