Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 marca 2015, o 16:52 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Poczytałem trochę może to być przyczyna zaworu upustowego. Gdzie taki znajduje sie w LETie? Czy jest to coś innego niż wg?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 marca 2015, o 17:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
dam9an napisał(a):
Poczytałem trochę może to być przyczyna zaworu upustowego. Gdzie taki znajduje sie w LETie?


nie ma

Cytuj:
Czy jest to coś innego niż wg?


tak

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 marca 2015, o 17:52 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
czyli przyczyną spadków ciśnienia może być zawór wg? dodam, że kiedyś już miałem takie spadki ale po czasie wracało wszystko do normy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 marca 2015, o 20:48 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
role zaworu upustowego u nas ma zawór DV czyli dump valve. Z tym, że tradycyjny BOV wypuszcza wsio do atmosfery powodując psst, a DV nie wypuszcza ciśnienia z układu, jak DV jest pęknięty to boost może falować, ale nie powinien być za mały. Jeśli sie myle, to mnie poprawcie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 marca 2015, o 01:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
itallio napisał(a):
jak DV jest pęknięty to boost może falować, ale nie powinien być za mały.

Cholera wie. Jak dziura będzie odpowiednio duża to wszystko będzie spierdzielać przez tą gumę.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 marca 2015, o 15:08 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
tzn ja mówie o pęknięciu kolektora przy wg :) a dv jak turbo bylo regenerowane to chyba by gosc wymienil?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 marca 2015, o 16:02 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
cholera wie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 marca 2015, o 19:08 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Przy dziurawym DV ciśnienie doładowania jest normalne tylko przy wyższych obrotach turbina nie daje go rady utrzymać tzn że nabije te 0,6 ale wraz ze wzrostem obrotów i trzymaniu do dechy doładowanie opada jak wzwód na widok posłanki Grodz...... ;)

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 13:19 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Byłem u turbiarza: pompował gruszkę i mówi, że turbo upuszcza cisnienie przy 0.4b. Winę za to może ponosić elektrozaworek przy turbinie. co o tym sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 17:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jak on to stwierdził???
Żeby napompować gruchę odpinasz wężyk od BCS, więc to raczej sugeruje, że membrana w gruszce jest pęknięta.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 18:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Dokładnie tak zrobił; odpiął przewód do gruszki, podłączył swój i napompował


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 19:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
No to jakim sposobem mu ciśnienie przez BCSa uciekało??? ::krzeslo

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 21:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
też mi się to wydało dziwne więc pytam :) Czy regulacja gruszki za pomocą cięgien może mieć coś do tego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 22:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nie może. Grucha musi być szczelna.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 czerwca 2015, o 10:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
W innym teamcie SirAdam pisał, że pękanie membrany w "gruszce" jest niespotykane.
Więc jeżeli by to nie była wina gruchy to co jeszcze pozostaje do sprawdzenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL