Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 20:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 12:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Troche odswierze...
Mam program eds3,5 auto dmuchalo do 1,45 bara
Ale wczoraj cos sie stalo ze auto laduje max 1bar w piku i spada na 0,8 ;/

Sprawdzilem podcisnienia, zrobilem bajpas na tylni bsc zeby go wyeliminowac, wgralem raz jeszcze mape, sprawdzilem na oko czy szczelne wszystko ale bez zmian.

Jestem na wakacjach i brak dostepu do narzedzi ;/
Ale moze jakies sugestie ??

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 13:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
haha Doktor jesteś MISTRZEM!!! :D Zajechałeś silnik i 2 turbiny w ciągu niecałego miesiąca :D

Skoro tak z dnia na dzień się stało to ściągnij wydech i zobacz czy nie pojawiło się jakieś znaczne pęknięcie w muszli wg.
Może sprężynka? Spróbuj skręcić mocno acturator i zobacz czy to coś da.
Podjedź do jakiegoś pana Mietka na warsztat, pożyczy ci podstawowych kluczy do tego i kanału.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 14:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
W okokicy nic nie ma niestety zeby klucze pozyczyc. W poniedzialek wjade na chate to sprawdze aktuator, bcsa, szczelnosc.
Na sppkojnie i wysle logi lobuziakowi.
I bedsie sie myslec co dalej :)
Gdyby nie to ze nowy silnik wlecial to juz bym dawno spalil to scierwo bo ile mozna

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 20:23 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
http://youtu.be/VxzHo0eF7kY

Prawdopodobna przyczyna :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 20:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Mowilem ze sprezynka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 21:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Sprezynka jest cacy. Mocowanie aktuatora zrobilo sie jak z gumy :O

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, o 21:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Miałem właśnie pisać że on przecież cały lata ;) Trzeba nową flansze pod actuator wstawić... Chyba że śruby w muszli do których flansza jest przymocowana się poluzowały i lata... On do zimnej strony dwoma śrubami jest montowany zerknij czy tam nie ma luzu...

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 13:36 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Mam mały problem. Zregenerowałem turbo i choć cały środek jest nowy max cisnienie to ok 0.4b.
Przed regeneracją, w ostatnim czasie, stara turbina też pompowała tylko 0.4b ale dodatkowo puszczała olej więc trzeba było coś z tym zrobić.
koło zaworu westgate było małe pęknięcie
Czy ślizgające się sprzęgło może mieć jakiś wpływ na turbinę?

P.S Po wyjeździe od mechanika komputer po odpaleniu i po zgaszeniu silnika informuje o niskim poziomie oleju choć stan jest na max. w czym problem może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 13:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
actuator sprawdzales? bcsy? Cięgno od WG jest dobrze naciągnięte?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 14:43 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Ciegno powinno byc ok bo gosc zaznaczyl sielone kropki wiec raczej bylo naciagane.

ten actuator i bcsy to jak sprawdzic?

dodane: 25 mar 2015, o 14:43

Dodam tylko, że opieram się na wskaxniku Auto Guage.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 14:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
bcsy sprawdz czy podcisnienia sa podlaczone, czy sa szczelne, czy dobrze sa podlaczone, actuator mozesz dmuchnac w niego kompresorem(uwazaj zeby nie zapakowac za duzo bo rozwalisz membrane), jesli bedzie dzialal to powinien pod wplywem cisnienia wypchnac ciegno


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 15:00 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
itallio napisał(a):
bcsy sprawdz czy podcisnienia sa podlaczone, czy sa szczelne, czy dobrze sa podlaczone, actuator mozesz dmuchnac w niego kompresorem(uwazaj zeby nie zapakowac za duzo bo rozwalisz membrane), jesli bedzie dzialal to powinien pod wplywem cisnienia wypchnac ciegno


Wszystko jest na aucie. Gdzie mam dmuchnąć? Przy okazji sprawdziłem zaworek bezzwrotny. Wygląda, że jest w porządku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 15:25 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja bym jeszcze z opcomem sprawdzi doladowanie, wskazniki AG maja rozne odpaly i odchyly ;)
a dwa ze logi mogly byc cos powiedziec

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 16:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Gdzie w opcomie to sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 marca 2015, o 16:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Nagrywasz loga, wrzucasz na forum i sprawdzimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL