Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:32

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 października 2011, o 20:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
to pisz E-Mail do Klasen to ci powie, i pewnie sie spyta skad masz ten program ::coll



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 20:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
ja mam stage3 i stale dmuchanie 1.2.1.3 bara


a mi jak turbo padalo to wszystko bylo okej tylko swist byl jak w tdi i oleju duzo zlopalo

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 20:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Jurand napisał(a):
Odkrec ta opaske za kolektorem i sprawdz czy nie ma pekniecia w okolicy westgage. Sprobuj tez zmienic naprezenie sprezyny na actuatorze SKRECAJAC 2 nakretki na tej gruszce. Skrec je o kilka zwojow, a jak to nie pomoze wroc mniej wiecej do pierwotnego ustawienia.



Skrecic w sensie ze w ktora strone musi isc ramie gruszki? opcja 1 czy 2 na zalaczonym obrazku ?:)

Obrazek

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 20:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
hehe opcja 1 oznacza skrecic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 20:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dzieki :D czyli ramie w strone gruszki

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 21:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Kręcić śruby w kierunku 1 a ramię gruszki ma iść w kierunku 2. Ramię ma wysuwać się napinając sprężynę w gruszce. Na początek zacznij od niewielkiego obrotu, bo może problem leży gdzie indziej.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 21:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
teraz wsio jasne:D

dzieki panowie :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 października 2011, o 19:54 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
U mnie z turbo nic sie nie zmienilo ale w necie wyczytałem, że za spadajace cisnienie w mojej turbinie moze byc odpowiedzialny jakis zawór upustowy (zamkniety)...
W naszych turbinach tez taki zaworek wystepuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 października 2011, o 20:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
wystepuje zawor DV

Obrazek

to czarne na 3 srubki.. lubi peknac membrana :)
ale wykrecic to bez zdejmowania turbo.... masaja jakas:)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 października 2011, o 20:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 a tą membranę idzie dokupić???jak tak to ile??

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 października 2011, o 22:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Samą membranę to wątpię. Raczej cały DV.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 października 2011, o 16:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja kupilem membrane DV w firmie niedaleko mnie ktora naprawia turbiny:)
mial czlowiek na stanie akurat takie cos i udalo sie kupic w stanie idealnym :)

12.01.12

panowie mam takie pytanko...

zniknal mi "OverBoost" :O wczesniej jak dawalem w podloge... dochodzilo do 0,7

teraz po prostu stalego mam 0,5... i nie ma OB jak daje w podloge

jakies sugestie??

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Ostatnio edytowano 13 stycznia 2012, o 08:12 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz
edytowałem do jednego posta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 stycznia 2012, o 23:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
zobacz czy actuator jest dobrze przykrecony i czy sie nakretki na nim nie poluzowaly, jak wszystko bedzie ok, to szukaj pekniec na westgage, jezeli nie bedzie, to sprezyna w actuatorze mogla powiedziec papa, albo ogolnie turbina juz pada, ciezko powiedziec


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2012, o 15:02 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Wiec tak...
Zmienilem przeplywke i cewke i co sie zmienilo :
- opisywany wczesniej problem ze auto podszarpuje podczas jazdy oraz przy odpuszczaniu gazu zostalo wyeliminowane :) (moze sie komus przyda)
- powrocil overbost (0,8)

Za rada Juranda sprawdzilem actuator i wsio jest ok ale problem "falowania" doladowania pozostal.

Pozostanie zdjac turbo i zobaczec czy nie peklo:)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2012, o 21:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
Pozostanie zdjac turbo i zobaczec czy nie peklo:)

Najpierw zdejmij tylko wydech. Można dużo zobaczyć.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL