Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 14:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sierpnia 2011, o 22:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Jurand napisał(a):
oj Boro trzeba troche sily wlozyc:) mam turbo leta na stole i sie tym bawilem, ciezko chodzi ale idzie recznie otwierac klapke od westgate:)


Oj Jurand a Ty mialeś w Czarnogórze być chyba na urlopie a nie na forum siedzisz ;) Dla Ciebie byku to nie problem ruszyć sztyce a ja suchy cherlawy nie dałem rady ;) generalnie ma ciężko chodzić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, o 14:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jurand ma imadlo w lapach to i takie rzeczy recznie porusza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, o 19:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Jurand ma imadlo w lapach to i takie rzeczy recznie porusza

To to wiadomo :D

W LETowskiej jak się dobrze zaparłem to coś tam drgnęło, ale w LEHu już ni cholery.
Ale to mogło wynikać ze zużycia.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, o 19:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Hehe ja jestem uzalezniony od forum, nawet w Czarnogorze znajde swoje 5 min:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, o 20:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
DAN napisał(a):
W LETowskiej jak się dobrze zaparłem to coś tam drgnęło, ale w LEHu już ni cholery.
Ale to mogło wynikać ze zużycia.


W LEHowskiej gruszce jest mocniejsza sprezyna i dlatego tak bylo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:05 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Mam problem z mniejszym cisnieniem turbo i co za tym idzie z gorszym przyspieszeniem turbolota
Na dodatek cisnienie nieraz ma 0.5 a nastepnym 0.6
Najczesciej jednak ok 0.5b i spada nieraz do 0.4 a w oveboost do max 0.7 i to nie zawsze
Co wiecej cisnienie nieraz sie troche wacha np trzyma 0.5 spada do 0.4-0.45 i znów rosnie do 0.5-0.55

Wczesniej cisnienie stałe miałem na poziomie 0.6 -0.65 a w overboost dochodziło do prawie 0.9b
Silnik seria, turbo regenerowane 27 000

Czy jest mozliwość, że gdzieś jakiś wężyk sie zapchał czy cos takiego czy moge sie szykowac na kupno nowej turbiny?
Nie wiem czy to moze miec wplyw ale troche klepia mi hydropopychacze

Testy przeprowadzane na benzynie - błedów brak
Na gazie natomiast miałem bledy zapamietane ale nieaktywne p0130 i p0136 ( po wykasowaniu ukazywały sie na nowo po ok 60 km - na benzynie po 200km ich nie ma)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
a podcisnieni jakie ci trzyma? moze sprezyna w acutatorze sie zuzyla, albo jakies pekniecie przy westgage


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:18 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Jurand napisał(a):
a podcisnieni jakie ci trzyma? moze sprezyna w acutatorze sie zuzyla, albo jakies pekniecie przy westgage

Ok -0.8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tez mam taki problem... podcisnienie -0,7
turbo dmucha stalego 0,4 - 0,5 :|

i dziwnie cos syczy przy samym turbo... posprawdzane wezyki, wymieniony DV na nowy... i dalej cos syczy i boje sie ze peklo cos jak Jurand pisze:/

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
a tak o w ogóle ile powinno na dochodzić na overboost???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Seryjny soft;
0,5 stalego
do 0,85 OB
zwrocic uwage na slowo "do"
jako ze Z20LET nie posiada Overboost ......ale o tym juz pisalem i tlumaczylem.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:38 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
SirAdam napisał(a):
Seryjny soft;
0,5 stalego
do 0,85 OB


a po programie KLASSEN LOW???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Odkrec ta opaske za kolektorem i sprawdz czy nie ma pekniecia w okolicy westgage. Sprobuj tez zmienic naprezenie sprezyny na actuatorze SKRECAJAC 2 nakretki na tej gruszce. Skrec je o kilka zwojow, a jak to nie pomoze wroc mniej wiecej do pierwotnego ustawienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ryba1 napisał(a):
a po programie KLASSEN LOW???

Low ??
WTF ?
albo robisz program, albo nie...
Po NORMALNYM programie Klasen jest;
0,8 stalego
i ok. 1,3 - 1,4 OB




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
SirAdam napisał(a):
albo robisz program, albo nie...


mam program ale ten słabszy 240KM 354NM a mocniejszy ma 390NM

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL