Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 19:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Zobacz czy nie spadł ci wężyk podciśnienia. Idzie od DV do tyłu do kolektora.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 19:48 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
u mnie ten wezyk idzie do jakiejs malej "puszki" za silnikiem :) wszystko wyglada ok

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 19:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
u mnie ten wezyk idzie do jakiejs malej "puszki" za silnikiem :) wszystko wyglada ok


I dobrze Ci idzie... masz u siebie zegar boost'u? ile Ci pokazuje na wolnych obr???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 19:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Boro wskaznik autogauge wiec nie wiem na ile realny,

- na wolnych -0,8
- przy bucie od 1800obr do konca - stale jest 0,5 jak juz obroty sa ok 4tys spada troszke bost
- w "overboscie" na ulamek sekundy 0,7 czasami 0,6

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 21:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
no i wszystko jest ok.
To syczenie ktore slyszysz to jest z DV, jak powietrze spowrotem do turbiny jest "przekierowywane"
Cisnienie jest ok jak na seryjny program.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 21:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dzieki :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2011, o 21:56 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
Doktor29 ja mam takie wartości jak u Ciebie z ta roznica, że na poczatku po założeniu boosta miałem 0.6 stałego doładowania a najwieksza zapamietana wartosc 0.85...
... nie wiem czemu teraz mam 0.5b stalego doladowania i zaczynam sie martwic o turbo
... nie wiem tez czy dobrze mam ustawione westgate - sruby ustawione na koncu tego druta a ponoc powinny byc na zewnatrz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sierpnia 2011, o 05:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
co do westgate to u mnie troche gwintu wystaje hehe :) ale jak to ustawic nie wiem i wole nie ruszac bo to moje pierwsze turbo i nie mam doswiadczenia z taka zabawka :)

ale gdzies SirAdam opisal bodajrze jak to powinno byc ustawione :)

dam9an a syczy ci cos ?? bo ja mam wrazenie ze u mnie za glosno syczy, na week bede szukal skad :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sierpnia 2011, o 09:41 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
syczenie nie... raczej bardziej swiszczy jak sie przycisnie...
turbo było regenerowane 25 000km temu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2011, o 12:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
panowie pytanko... czy ten drut-pret(ciegno?) co wychodzi z gruszki to powinien dac sie ruszac ręcznie?
czy powinno byc sztywne?

oczywiscie wszystko siedzi na aucie... probowalem tym poruszac aby ten drut wszedl w gruszke lub z niej wyszedl i ani drgnie:)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2011, o 12:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To jest wężyk, a nie drut/cięgno. Musi ciasno siedzieć na gruszce, żeby go nie zdmuchnęło.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2011, o 15:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN
jemu chodzi o ten "pret" ktory porusza WG.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2011, o 17:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dokladnie... na luzie jak przygazuje cos sie rusza.. ale probowalem reka to drgnac i nie idzie:)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2011, o 18:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
dokladnie... na luzie jak przygazuje cos sie rusza.. ale probowalem reka to drgnac i nie idzie:)


bo ręką tego nie ruszysz :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2011, o 19:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
oj Boro trzeba troche sily wlozyc:) mam turbo leta na stole i sie tym bawilem, ciezko chodzi ale idzie recznie otwierac klapke od westgate:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL