Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 6 października 2024, o 04:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 czerwca 2016, o 22:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
w autodacie jest rozpiska pinow wiazki i mozna miernikiem tez sprawdzic czy sa przejscia,zwarcia itp ;)

możesz podesłać jakieś linka???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2016, o 23:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja mialem z torenty.org ale stronka padła :/
ale jest chomik czy inne serwisy :D

AutoData 3.38 taka wersje ja mam i dziala na win 8.1

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 17:48 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wstepnie przejrzane.pokazuje wszędzie po zapłonie 3,5V.przejechałem się autem w ogóle nie ładuje.dochodzi do max 0

w piątek fura idzie do elektryka.poległem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 22:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tu masz jak sprawdzic mafa pod wzgledem bledu p0100
musisz miec miernik z koncowkami jak igla zeby sie wbic w izolacje kabla

1. na wpietej kostce w mafa + wlaczony zaplon:
- pin 3 i 5 po zaplonie 1V
- pin 3 i 5 na wolnych obrotach 1,2V
- pin 3 i 5 na pelnym obciazeniu 4,1V ale moze pokazac do max 5

2. sprawdzenie instalacji od strony kostki
- pin 3 i masa omomierz ma wskazywac 0 lub brzeczec zalezy od miernika ;) - tu zwyczajnie sprawdzasz mase i od tego bym zaczal czy masa jest
- pin 2 i masa - po zapłonie - voltomierz i powinno pokazac miedzy 11-14V
- pin 4 i masa - po zapłonie - voltomierz i powinno pokazac 5V

Obrazek

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, o 08:48 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
auto oddane do elektryka.wstępna diagnoza brak plus-a.coś tam podłączył na krótko i były tylko 2 błędy z sondy.elektryk twierdzi że znowu prawdopodobnie kabel gdzieś się przerwał.jak odbiorę opisze co faktycznie było nie tak

dodane: 27 cze 2016, o 20:03

dzwonił elektryk że fura ogarnięta.100zł do zapłaty.jutro jade odebrać i będę znał więcej szczegółów

dodane: 1 lip 2016, o 23:02

auto odebrane ale dalej jest błąd P0100.wrócę z urlopu dalej będę walczył.zrobiłem co radził doktor29 i niby jest ok ale po zapaleniu silnika napięcie wzrasta do 2,4V,wstepną diagnoza uwalona elektryka gdzieś indziej lub sterownik

dodane: 17 sie 2016, o 09:48

po miesiącu odebrałem auto.dalej nie chodzi.są nowe błędy.po powrocie zaglądam a tam przepływka odwrotnie.nie dziwota że z podpietą gasł.jakieś podpowiedzi co sprawdzić.czy tylny BSC ma wpływ na tryb awaryjny??

nowy błąd P0243

Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, o 12:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
co do błędu p0243 mialem po odebraniu ze strojenia... padły wezyki podcisnienia na przednim BCS
na oko nie zobaczysz
najlepiej wykręć bcsa i obadaj wezyki, zdejmij je calkiem i powyginaj, moje mialy pekniecia, zamontowalem nowe i blad zniknal

kolejna sprawa Krzychu niby błacha ale u mnie auto nie jechalo jak sie zablokowala klapka WG, klinowala sie na obejmie miedzy turbo a DP
tu masz moj film o co kaman... na filmie juz jest ok nie klinuje sie, jak masz taka pompke warto sprawdzic

http://www.youtube.com/watch?v=kNUGoqJbC7U

i tutaj stronka z UK.. te same bledy
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... 100.317639

kolejna sprawa jakie masz wezyki, jak jakies zamienniki silikonowe to czy sa wzmocnione oplotem w srodku??
bo moga sie zassac - taki przypadek doswiadczylem i wlecialy jakies zamienniki wzmacniane, bardzo wazne jest zeby srednica wezykow byla ta sama w srodku bo ecu tez potrafi zglupiec (przypadek z forum UK)

co do bledu p0100
zrobiles jak mowilem przez telefon Earth mod ??
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... -Mod-p0100
http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... ost3392904

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Ostatnio edytowano 17 sierpnia 2016, o 12:42 przez Doktor29, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, o 12:41 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
P0243 opanowany.wtyczka byla wyjęta.dalej pozostaje P0100.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, o 12:42 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... ost3392904
tu masz earth mod... zazwyczaj jest przyczyna p0100

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2016, o 08:56 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 jutro lukne i zobaczę z tymi kabelkami i actuatorem

dodane: 23 sie 2016, o 22:56

dziś wymieniłem poprawioną wiązkę od @doktor-a.błąd P0100 jest dalej.auto normalnie jeździ.ładuje i zapierdziela ale jest błąd.AFR jest w normie czyli przepływka powinna być dobra.chyba trzeba jeszcze kompa wymieć bo reszta jest dobra

dodane: 27 sie 2016, o 09:56

fura ogarnięta.dla innych pomogła wymiana wiązki.starą tez poprawie i bedzie na sprzedaż.juz pomijam fakt po elektryku odwrócony przepływomierz,odpięta wtyczka od BCS-a no i ściągnięta rura z turbo.papudroki i tyle.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 czerwca 2024, o 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 października 2013, o 10:07
Lokalizacja: PPL
Imię: Andrzej
Silnik: Z20LET
Któregoś ranka auto odpaliło z silnym terkotaniem i falowaniem obrotów.
Na ciepłym wahania były mniejsze. Po jakimś czasie pozostało już tylko lekkie falowanie przy rozruchu i na pierwszych metrach.
Błąd P0100 - Nieznany.

Jeździłem, jeździłem. W końcu mi się go usunąć.

Przy pomocy OP-COM w blokach pomiarowych ESP/TC znalazłem drugi błąd (C0244 - Nieprawidłowy moment obrotowy silnika)

I tu pomógł mi głównie ten niepozorny post sprzed 14 lat:

gajowy141 napisał(a):
pewnie przepływka się rozleciała, standard ze wywala tryb serwisy i jednocześnie błąd trakcji. Nie skasujesz żadnego z tych błędów, jeśli nie wymienisz przepływki, a błędy to pewnie P0100 i C0244.


Wymieniłem przepływomierz na nowy, wszystko jest OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2024, o 09:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
I ponownie okazuje sie ze takie Forum jest cenniejsze od Encklopedii.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL