Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 13 grudnia 2018, o 09:13

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 września 2018, o 10:39 
Offline

Dołączył(a): 26 sierpnia 2018, o 17:30
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Witam, Panowie jestem tutaj nowy, kupiłem qp, pojeździłem nią trochę i okazało się ze bierze olej, mechanik stwierdził że uszczelniacze na zaworach puściły i być może pierścienie, auto trochę stało
ale wreszcie oddałem je na serwis, po zdjęciu głowicy oczom mechanika ukazał się widok luzu na tłokach, werdykt kupujesz blok albo ewentualnie do tulejowania, zamówił też nowe pierścienie żeby sprawdzić czy luz być może zostanie wyeliminowany. Jestem w kropce i nie wiem co mam zrobić, nie chciałbym się rozstać z qp bo to niestety moje pierwsze auto, dlatego przychodzę z tym do was bo może mieliście podobną sytuacje itd. Może jest jakiś inny sposób czy cokolwiek innego. Ja w mechanice nie siedzę więc opisałem wam to z punktu laika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 września 2018, o 13:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Nowe tloki i nadwymiar same pierscienie tu nic nie zmienia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 września 2018, o 14:20 
Offline

Dołączył(a): 26 sierpnia 2018, o 17:30
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Czyli mam rozumieć że tulejowanie, bądź kupienie o ile da radę dołu to jedyne wyjście?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 września 2018, o 10:39 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Mozesz tez poszukac slupek lel/ler/leh bo w dobrej cenie to warto zaryzykowac. Ze swojego let-a jesli dobre to wal i glowice dosc szybko pchniesz. Znam dwa swapy na lehy z czego jeden to moj i oba udane. Z remontami tez roznie bywa i w obu opcjach jest ryzyko wtopienia sporej sumki.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 września 2018, o 11:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Tulejowanie? To tłoki +50 nie wystarcza?
ja mam po remoncie silnik i jak na razie bez problemów, drugi raz tez na remont bym sie zdecydował zamiast kupować słupek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2018, o 00:00 
Offline

Dołączył(a): 26 sierpnia 2018, o 17:30
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Auto jest po dokładnym sprawdzeniu i jednak wszystko jest w porządku, tylko pierścienie są do wymiany. Ale dziękuje za radę, i mam nadzieje że nie będę musiał z niej korzystać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2018, o 08:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Nymphus napisał(a):
Auto jest po dokładnym sprawdzeniu i jednak wszystko jest w porządku, tylko pierścienie są do wymiany. Ale dziękuje za radę, i mam nadzieje że nie będę musiał z niej korzystać.


Śmiem wątpić czy po dokładnym skoro najpierw mówili że trzeba tulejować...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2018, o 20:25 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
Nymphus napisał(a):
Auto jest po dokładnym sprawdzeniu i jednak wszystko jest w porządku, tylko pierścienie są do wymiany. Ale dziękuje za radę, i mam nadzieje że nie będę musiał z niej korzystać.


Śmiem wątpić czy po dokładnym skoro najpierw mówili że trzeba tulejować...

Ja też

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2018, o 23:30 
Offline

Dołączył(a): 26 sierpnia 2018, o 17:30
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Dostałem taką odpowiedź po pierwszym sprawdzeniu, po dalszych oględzinach jednak nie było to konieczne. Teraz mam inny problem, nigdzie nie mogę dostać podkładki sprężyny zaworu, może ktoś się oriętuje gdzię mogę taką dostać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 września 2018, o 06:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Nymphus napisał(a):
Dostałem taką odpowiedź po pierwszym sprawdzeniu, po dalszych oględzinach jednak nie było to konieczne. Teraz mam inny problem, nigdzie nie mogę dostać podkładki sprężyny zaworu, może ktoś się oriętuje gdzię mogę taką dostać?

super serwis że nie umie znaleźć sprężyny.już widzę jak ten remont będzie spitolony

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2018, o 01:47 
Offline

Dołączył(a): 26 sierpnia 2018, o 17:30
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Nie sprężyny, a podkładki pod nią, po prostu była zniszczona i tyle, a twoja osoba od razu z góry zakłada że wszystko będzie źle zrobione, nie robi tego mechanik od siedmiu boleści.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2018, o 09:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
PODKŁADKA 0641651
Dostępność: na zamówienie, dostępność 3-6 dni
PODKŁADKA 0641651

Producent: Opel



Numer producenta: 641651

Numer GM: 90410740


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2018, o 10:27 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
No to teraz juz wiesz dlaczego pokazuje sie jeden temat na miesiac xD a dopiero pod koniec strony dostajesz (o ile Ci szczescie dopisze) odpowiedz...

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 września 2018, o 09:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Nymphus napisał(a):
Nie sprężyny, a podkładki pod nią, po prostu była zniszczona i tyle, a twoja osoba od razu z góry zakłada że wszystko będzie źle zrobione, nie robi tego mechanik od siedmiu boleści.

czytając to co napisałeś śmiem twierdzić że tak.uprzedzając robię z tymi silnikami i co nie co się wie
Radqus napisał(a):
No to teraz juz wiesz dlaczego pokazuje sie jeden temat na miesiac xD a dopiero pod koniec strony dostajesz (o ile Ci szczescie dopisze) odpowiedz...

co pisać jak wszystko zostało napisane.po za tym na FB się wszyscy przenieśli

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL