Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:13

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 listopada 2017, o 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Może ktoś da jakąś podpowiedź

Mam już drugie auto z tym silnikiem i ten sam problem w obu montowałem instalacje, identycznie umieszczona podzespoły praktycznie takie same różnią się tylko wtryskami wcześniej HANA teraz STAG AC W03

Instalacja Stag na Qboxie plus
Reduktor ac r02

Ogólnie zero zastrzeżeń w obu przypadkach poza owym sporadycznym szarpnięciem 1-3 razy w tygodniu
Miałem podłączony rejestrator parametrów który wykazał jakby zakłócenie czy coś w tym stylu nazwane przez gazowników "pikiem obrotów"
Czyli tak jakby chwilowy odczyt obrotów pokazywał ponad 6000tyś gdzie następuje odcięcie LPG

Dzieję się to tylko przy niskich obr dodanie gazu na 2 lub 3 biegu bardzo sporadycznie.

Z tego co wiem przepinali się już na inny kabel cewki , robili virtulane obroty , na razie bez zmian

Jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2017, o 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Pomysłów nie mam ale mam dokładnie taką samą sytuację w tym silniku z gazem. Nie znalazłem odpowiedzi więc podpinam się pod temat ;)

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2017, o 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Zaraz wyjdzie że ten typ tak ma :) A w internecie nic piszą o takim problemie nigdzie...
Jedyne co to po latach jestem bogatszy o informacje że to jakieś zakłócenie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2017, o 21:39 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Tytan napisał(a):
Zaraz wyjdzie że ten typ tak ma :)


Z tym się nie zgodzę, u mnie niema najmniejszych problemów z gazem przez kilka lat ;) . Fakt jedyna rzecz co musiałem z gazem zrobić to wymiana wtrysków, ale to z winy jakości gazu na BP blisko mojego domu. Odkąd tankuję na Shelach i Statoilach zero problemów. Także szukaj problemu gdzieś indziej niż w połączeniu Z22SE + LPG :) .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 listopada 2017, o 07:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Tytan napisał(a):
Zaraz wyjdzie że ten typ tak ma :) A w internecie nic piszą o takim problemie nigdzie...
Jedyne co to po latach jestem bogatszy o informacje że to jakieś zakłócenie :)

Też dostałem taką diagnozę. Przesunęli sygnał w inne miejsce i owszem stało się to o wiele rzadsze ale nadal gdzieś się pojawia.

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 listopada 2017, o 11:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
micho90 napisał(a):
Tytan napisał(a):
Zaraz wyjdzie że ten typ tak ma :)

. Także szukaj problemu gdzieś indziej niż w połączeniu Z22SE + LPG :) .


To nie jest wina auta raz na PB to się nie dzieje , dwa w poprzedniej coupe 2.2 było tak samo
KOlegi powyżej to 3 cie auto jak na razie.

Moze podeślij jakieś fotki jak masz połączenie do cewki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 grudnia 2017, o 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
Tytan napisał(a):
Reduktor ac r02


A ten reduktor to nie za słaby?
z tego co wyszukałem to on do 120KM dedykowany, chyba że masz jakiś inny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 grudnia 2017, o 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Nie on spokojnie ogarnia do 180 koni, nie było dla mnie problemem dopłacić do czerwonego ale powiedzili że nie ma sensu bo sprawdzali wiele razy ponad 180 koni i ogarniał
Poprzednią Bertone hamowałem wykresik równiutko podążał do samego końca za PB do 6000tys obr różnica była około 6km i 8Nm na minus.

To już bankowo potwierdzone że to problem elektryczny jest. I pewnie jakaś duperela

dodane: 12 grudnia 2017, o 13:47

Mały update:

Mam odłączoną komunikacje OBD na razie jest OK
MICHO90 jaki masz sterownik LPG?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 grudnia 2017, o 23:55 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Dokładnych danych Ci nie podam teraz, bo wszystko jest w papierach w domu, ale instalacje mam Lovato i większość podzespołów.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2017, o 10:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
tam widzę sa obecnie 2 komputery od Lovato ale specyfikacji nie widzę , mozliwe ze nie ma komunikacji OBD jak Qbox plus wiec może się okazać że nie potrzebnie dopłaca się do tego komputera w przypadku tego silnika :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL