Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy sprawy związane wyłącznie z Asterkami bez dachu.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lipca 2012, o 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
Uff uspokoiłeś mnie, mam nadzieję że masz rację :D

Ale i tak wpadnę do ASO, niech mnie podłączą do kompa obczaje czy wszystko mam ok przy okazji :)
Bo świeżo co kupiłem tą furę, więc sprawdze przy okazji.

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lipca 2012, o 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
Byłem, zbadałem, mało na zawał nie padłem :D

po podłączeniu w ASO TECH2 wykryli uszkodzenie zamka z mikroprzełącznikiem po prawej stronie dachu nr katalogowy części 5186023

koszt naprawy 3800 zł Oo

teraz jak już wiem co to, pojadę pierw do znajomego który troszke sie zna w tych tematach, może tylko jakiś kabelek sie poluźnił :D albo coś przyspawać wystarczy :D bo jak wiadomo w aso nie naprawiąją tylko wymieniają :D

Jeśli ktoś miałby dostęp do takiej części w cenie dość przystępnej proszę o pw :) (to tak na zapas :D )

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lipca 2012, o 20:10 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
pajak napisał(a):
koszt naprawy 3800 zł Oo

to sama plytka tyle kosztuje bo pytałem z ciekawości sam w ASO.
pajak napisał(a):
może tylko jakiś kabelek sie poluźnił :D

być może zrobiły się tzw. zimne luty lub są 3 wlutowane przekaźniki i któryś z nich padł

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lipca 2012, o 20:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
ryba1 napisał(a):
to sama plytka tyle kosztuje bo pytałem z ciekawości sam w ASO.

jaka płytka ? ta w tym zamku co steruje wszystkim ?

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lipca 2012, o 20:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
pajak napisał(a):
jaka płytka ?

to to o czym napisałeś.czyli sterownik dachu.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lipca 2012, o 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
z tego co sie orientuje i co sie w ASO wypytałem to to nie jest sterownik tylko czujnik który znajduje się w prawym zaczepie od dachu, który przekazuje do sterownika/komputera dachu informacje że te dwa haczyki się odczepiły od czołowej szyby

Tj zablokowało się i wysyła do sterownika cały czas informację że dach jest zamknięty i dlatego dalej się nie otwiera.
i tu tkwi problem, a nie w sterowniku bo sterownik jest w bagażniku (taka czarna skrzynka za pompą od dachu)

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2012, o 14:56 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
pajak napisał(a):
(taka czarna skrzynka za pompą od dachu)

dokładnie.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lipca 2012, o 16:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
rozwiązane. wystarczyło rozebrać przednią część dachu i w tym mechanizmie domykającym dach popsikać wd 40,
kabelki pordzewiałe i dach gubił prąd.
a serwis chciał prawie 4 kafle :D

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2013, o 16:57 
Witam, jestem od niedawna posiadaczem cabrio:) mam problem z dachem, jak w temacie opuszcza szyby i piszczy. Podlaczalem pod kompa i mam dwa błędy: błąd elektrozaworu pałąka i elektrozaworu otwieranego dachu. Podczas testu pompy słychać, ze chodzi, elektryk wyklucza moduł bo twierdzi ze jakby moduł był walniety to nawet by się z nim nie połączył. Miał ktos podobny problem? Aku nowe.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 października 2013, o 18:51 
tasman napisał(a):
U mnie był ten sam problem, nawet otwierał się troszeczkę dach ( odryglował ) i dalej nie chciał, było pikanie, dość dawno temu, wymieniłem akumulator na nowy i wszystko ustało.


Mam podobny problem z otwieraniem dachu. Bez radia dach się się otwiera. Jeśli podłącze radio pod akumulator to często jest pikanie. Akumulator 55 ah jest dobry. Pali na dotyk. Zastanawiam się nad wymianą na 72 ah. Czy coś to zmieni? Mam benzynę 1.6


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL