Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 24 kwietnia 2024, o 23:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy sprawy związane wyłącznie z Asterkami bez dachu.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 15:40 
Czy taka linka może być do kupienia w ASO, czy może nie ma co jechać? ::hmm
Urwała mi się i boczek nie jest dobrze napięty. ::beczy
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 15:44 
Mam dokładnie ten sam problem, daj znać jakbyś czegoś się dowiedział :).


Góra
  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 17:07 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
gdzieś u tapicera nie idzie dorobić?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 18:44 
Kwestia tylko tej linki, bo te ciężarki zabezpieczające można kombinerkami ścisnąć i na nowej lince zacisnąć. Aczkolwiek wolałbym oryginalny sprzęt Opla.
Pojadę do ASO i zapytam, a nóż mają to. Kolejna sprawa, że na allegro sprzedają te dachy raczej w całości a nie na części. ::beczy


Góra
  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2011, o 08:02
Lokalizacja: Ciechanów
Imię: Bartek
Silnik: Z18XE
Ponta po co kombinować. Jeśli jakimś cudem byłaby w ASO to za jej cenę będziesz miał z 50 takich linek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 19:49 
Znalazłem ruski katalog części, ale dachu ani śladu tam. Wszystko inne jest, to przydatna rzecz. :)
http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=opel&t_id=114&added_=OPEL%20ASTRA-G%20+%20ZAFIRA-A


Góra
  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Sorki za offtopa. Tutaj jest lepszy katalog części: http://www.partsbase.org/opel/

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 20:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Jesli ma byc profi robota to moze jakis zaklad, ktory zajmuje sie dachami w cabrio?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2014, o 22:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
podobne linki są w astrze G HB podpięte do klapy bagażnika i podnoszące półkę po otwarciu klapy więc możne by podrasowało

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2014, o 07:00 
Tam są chyba, o ile dobrze pamiętam, trochę rozciągliwe i sprężynują. Tu sztywne bez marginesu rozciągania. Dziś wizyta w ASO, dam znać co i jak. A jak tam nie pomogą to sklep z sznurkami. Dzięki za pomoc koledzy. xD


Góra
  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2014, o 07:33 
Ponta napisał(a):
Tam są chyba, o ile dobrze pamiętam, trochę rozciągliwe i sprężynują. Tu sztywne bez marginesu rozciągania. Dziś wizyta w ASO, dam znać co i jak. A jak tam nie pomogą to sklep z sznurkami. Dzięki za pomoc koledzy. xD


to można wziąć od innego samochodu gdzie są nierozciągliwe... myślę, że to najleprzy pomysł...


Góra
  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2014, o 13:19 
Zestaw w ASO, bo samej linki kupić nie można, tylko ten mini zestaw powiedzmy, to koszt 360 zł i 7 dni roboczych oczekiwania, bo ściągają z Niemiec.


Góra
  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2014, o 14:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Ponta idź do pasmanterii tam mają przeróżne sznurki i sznureczki ;) coś dobierzesz

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2014, o 19:12 
Nie życzę nikomu tego wymieniać. Trzy godziny nad tym spędziłem. Kolejnym razem maksymalnie jedną, ale nie chcę mieć już z tym do czynienia. :[
Potrzebujemy:
-1m sznurka żaluzjowego, niestety tylko białe sprzedają (oryginalna linka ma 97,5cm)
-czarny gruby marker
-torx (wszędzie te torxy)
-taśmę papierową do zaznaczania
-kredkę świecową białą lub wosk lub równie dobrze może być korektor
-metrówkę
-gumową rękawiczkę, aby markerem łap nie mazać
-kombinerki (użyłem również imadła, a do słabych nie należę)
Na początku zabieramy się za poczernienie sznurka. Potem przycinamy go na 97,5cm i podpalamy końcówki, aby się nie strzępiły.
Obrazek
I niech nam wyschnie trochę.
Obrazek
Kolejnym krokiem jest zrobienie sobie zdjęć, aby późniejszy montaż był możliwy. Można sugerować się również symetryczną stroną poszycia - co kto lubi.
Obrazek
Następnie pozbywamy się starego sznurka. Nie ma szans ścisnąć tych ciężarków poprzecznie kombinerkami. Nie ma na to siły. Dlatego też przecinamy linkę w miejscu zaznaczonym na zdjęciu. Końcówka linki jest pętelką i ta właśnie pętelka jest przymocowana razem z materiałem takim małym do ramy. Odkręcamy to torxem i wyciągamy pętelkę z ciężarkiem.
Każdy ciężarek wkładamy poprzecznie do imadła i je ściskamy tak, aby wyjąć sznurek.
Obrazek
Jedziemy dalej i bierzemy stary sznurek na biurko i zaznaczamy taśmą miejsca połączeń sznurka, by potem się nie wkurzać który z którym.
Obrazek
Obrazek
Bierzemy kredkę świecową i zaznaczamy umiejscowienie ciężarków na starej lince.
Obrazek
Obrazek
Teraz równamy ze sobą obie linki i zaznaczamy miejsca, gdzie spoczną nasze przyszłe ciężarki kredką świecowa na nowej lince.
Robimy pętelkę i ściskamy ją kombinerkami (teraz łatwiej i można to ścisnąć), przykładamy do ramy i skręcamy tym torxem jakimś. :D
Przekładamy sznurek pod, potem przeciągamy przez 3 oczka metalowe zakładamy zacisk przekładamy znów i znów zacisk potem ostatnia przekładka i ostatni zacisk.
Sprawdzamy czy poszycie trzyma tak samo mocno z obydwu stron i jeżeli trzyma podobnie to finito.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2014, o 19:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Proponuje żeby kolega Ponta zrobił nowy temat z tym manualem i żeby go jakiś mod zamknął dla komentarzy i gdzieś podwieśił bo może się przydać dla potomnych. Gratulacje fajnie wykonane.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL