Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 01:14

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy sprawy związane wyłącznie z Asterkami bez dachu.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 października 2013, o 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
Witam, Potrzebuję dostać 2 nowe wałki elastyczne do przenoszenia momentu obrotowego w dachu.
(po rozebraniu przedniego plastiku tam gdzie są rygle, chodzi o te 2 ,,kable" które przenoszą moment z pompy na wałki gwintowane które otwierają rygle)

Przekręciły mi się oba te wałki(Kable) i nie wiem gdzie mógłbym takie dostać.

Opcjonalnie czy jest możliwość że pasowałyby takie kable z innych Cabrio z podobnym systemem otwierania dachu (BMW Audi etc.)


Pozdro (później załączę zdjęcia wszystkiego)

znalazłem na necie że to prawdopodobnie są te części(są 2 wałki jeden lewy i jeden prawy) ale pewności nie mam:

9198568 5186022 SHAFT,ASSY.DRIVE,ELECTRIC FOLDING ROOF MOTOR,FRONT,RH (FULLY AUTOMATIC) 1
9198566 5186021 SHAFT,ASSY.DRIVE,ELECTRIC FOLDING ROOF MOTOR,FRONT,LH (FULLY AUTOMATIC) 1

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2013, o 15:25 
Automidan.pl napisz.do nich


Góra
  
 
PostNapisane: 2 listopada 2013, o 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
Zapytałem a ASO 1 linka 362 zł czyli komplet 724 zł hmmm bałem się że będzie gorzej :D Sprawa do zamknięcia. :)

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 listopada 2013, o 12:33 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
pajak napisał(a):
362 zł czyli komplet 724 zł hmmm bałem się że będzie gorzej


kumpel dał co zakucia i zapłacił jakieś grosze(nie wiem czy 100zl) za te linki bo też wymieniał

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 listopada 2013, o 17:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
no tak tylko ja potrzebuję nowe linki... bo nei chodzi o to że końcówki wypadły... to to tam bym sam sobie zakuł nawet.
chodzi o to że te linki mi się przekręciły i popękały niektóre druciki. próbowałem to zastąpić linką stalową podobnej grubości ale niestety nie miała takich samych właściwości i się rozkręcała. pozostaje jedynie oryginał. po szrotach szukałem i nic nie znalazłem.

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 listopada 2013, o 09:36 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
pajak no On właśnie kupił linkę i zakuł i działa.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 marca 2015, o 18:51 
Pozwól, że się podłączę pod Twój wątek.
Miałem awarię dachu (w sumie nadal ją mam) i zaprowadziłem auto do znachora.
Ten próbując zamykać i otwierać awaryjnie dach przy próbie zamknięcia prawdopodobnnie zerwał lewą linkę lub tą kostkę, która sie przesuwa za pomocą tej linki. dach jest teraz niby zamknięty.
Pytanie w związku z tym jest takie czy można teraz otworzyć jakoś dach bez rozwalania tego plastiku osłaniającego cały mechanizm zaczepów?
Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 30 marca 2015, o 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
Z tego co się orientuję to raczej nie,
w sumie nawet nie wiem czy sam ten plastik na wałku gwintowym da radę jakoś wymienić jak pęknie czy jedynie cały element.
ja na chwile obecną jeden plastik mam przykręcony śrubami nakrętkami :P

a drugi niestety w gorszym stanie pozapinany opaskami elastycznymi żeby chodziło wszystko, i też przymierzam się w wakacje jakoś to zrobić, ciekawe cyz da rade takie coś na drukarce 3d wydrukować, sam taki plastik i jakoś zamontować :D

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2015, o 13:16 
Samą linkę sobie już załatwiłem, ale nie wiem czy nie poszła właśnie ta kostka czy sama linka. Mam możliwość dostania tych zamków z tymi kostkami na szrocie w UK. Nie wiem jaka cena no i jutro po pracy jadę do PL.
Hmm więc pewnie bezinwazyjnie nie da sie dostać do tych zamków, żeby odblokować dach i otworzyć go awaryjnie ;/


Góra
  
 
PostNapisane: 30 marca 2015, o 13:23 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Każdy dach można otworzyc awaryjnie czy to automat czy półautomat

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2015, o 23:12 
Z zerwana linką i z zatrzaśniętym zamkiem? Jak kręcę to tylko odblokowuje się prawa strona. Lewa jest cały czas zamknięta z powodu prawdopodobnie zerwanej linki.


Góra
  
 
PostNapisane: 31 marca 2015, o 08:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
ryba1 napisał(a):
Każdy dach można otworzyc awaryjnie czy to automat czy półautomat


No tak w full automacie awaryjnie otwiera się kluczem imbuso podobnym ręcznie,jeśli np silniczek zawiódł albo coś nie tak z elektryką, ale niestety jeśli kostka lub linka pękły to niema możliwości otworzenia bezinwazyjnie, niestety.

awaryjnie można zamknąć dach w każdej sytuacji ale nie zawsze otworzyć.

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2015, o 13:21 
A więc udało się dostać do zamków nie psując nic po drodze:) Plastyki pospawane. Dach ręcznie się otwiera.... ale już drugi tydzień Mechanior walczy z elektryką:/
Nie wiadomo czy nie poszedł przy okazji naprawionego przewodu sterownik:(


Góra
  
 
PostNapisane: 14 maja 2015, o 05:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
a jakie są objawy ?mi dach w ogóle nie reagował bo 1 przekaźnik przy sterowniku był przepalony, później zrobie zdjęcie i wstawie tutaj niech sprawdzi :P

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2015, o 13:26 
Zaczęło się od zerwanego węża hydraulicznego przy siłowniku. Wyleciał płyn z ukłądu. Wąż zakuł mi nieorginalny jest facet bo nie mogłem dostać pojedyńczego węża. Po wymianie węża i dolaniu płynu nie działa dach domykanie szyb z pilota i klapa bagażnika się zamyka ale nie otwiera z centralnego. Trzeba ją otwierać z kluczyka. Jeden Mechanik przy próbie naprawy otwierając awaryjnie wkrętarką pozrywał te plastyki jak się okazało później co są na tych prętach z gwintem przy zamkach. Ten mechanik co teraz asterka stoi u niego pospawał te plastyki i dach można już zamykać i otwierać ręcznie. Nawet wymieniony był zamek w międzyczasie w klapie bagażnika. (Przypuszczaliśmy, że on może być winowajcą) ale nic to nie dało. Teraz najlepiejby było podmienić sterownik może i zobaczyć czy na innym pójdzie anim się zdecyduję na kupno innego:/

Przy próbie otwarcia jest ten charakterystyczny dźwięk opisany wielokrotnie przez forumowiczów. Ale nic się nie dzieje.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL