Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 22:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy wszelkie sprawy związane z Car-Audio, Nawigacją, Video i itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 grudnia 2005, o 20:10 
kurde, napisalem posta i chyba wcisnalem "Podglad" zamiast "Wyslij" i po chwili zamknalem strone:-)

Jeszcze raz:
Radyjko NCDR 1100 po odlaczeniu starego aku i zainstalowaniu nowego wogole nie chce wystartowac. W instrukcji do Astry pisza, ze w razie przerwy w doplywie pradu nalezy zresetowac uklad elektronicznej blokady radioodtwarzacza.
Nie pisza jak to zrobic i odsylaja do instrukcji radia. A tam nic nie ma, poza informacja, ze jak radio w ogole nie startuje to pewnie bezpiecznik (w aucie albo w radioodbiorniku). Bezpieczniki w aucie sprawdzone, a do tego w radiu nie wiem jak sie dobrac.

Ma ktos jakis pomysl co z tym fantem zrobic? na czym polega to resetowanie?

pozdrowienia
def


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2005, o 22:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
defender napisał(a):
na czym polega to resetowanie?



Jak mnie pamiec nie myli, to musisz na kilka sekund jednoczesnie nacisnac;
MAIN + CLEAR :roll:
Evtl. poprobuj rozne kombinacje (nic sie nie stanie)



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2005, o 22:47 
no i trzeba chyba wprowadzic 4-cyfrowy pin do radia? :roll:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2005, o 22:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Nie trzeba.
NCDR 1100/1500 dzialaja co do kodu inaczej :wink:
To juz jest wyzsza technika.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2005, o 23:39 
SirAdam: Jak mnie pamiec nie myli, to musisz na kilka sekund jednoczesnie nacisnac;
MAIN + CLEAR


Dzieki, jutro powalcze:-)
A te przyciski beda wogole raagowac? Bo teraz to radio nie raaguje na zadne wciskanie:-(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2005, o 23:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
defender napisał(a):
A te przyciski beda wogole raagowac? Bo teraz to radio nie raaguje na zadne wciskanie:-(



Dobre pytanie, nie wiem.Jeszcze takiego przypadku jak u Ciebie nie mialem.Poprobuj.
I koniecznie sprawdz bezpiecznik bezposrednio w radio.
Jest w tylnej czesci radia, tam gdzie sa wszystkie wtyczki podlaczone.Radio musisz do tego wyciagnac z konsoli.

WAZNE :!:

Jezeli radio jest pod napieciem, NIE WOLNO wyciagac zadnej wtyczki z tylu.
Ja tak zrobilem i poszedl sie kochac DSP (Didital Sound Procesor)
Nikt Ci tego juz nie naprawi, czyli masz wtedy w reku kupe drogiego zlomu, bo to radio juz NIGDY nie zagra.Najpierw rozlaczyc baterie , potem wyciagac wtyczki.
Na szczescie udalo mi sie "po znajomosci" dostac nowe radio (NCDR1500) za tanie pieniadze. Oficjalnie u Opla kosztuje ponad 1000 Euro.
Jak bedziesz mial jakies problemy to pisz, albo zadzwon do mnie :twisted:
ICQ jest u mnie tez zawsze zalaczony.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2005, o 00:06 
SirAdam: Jezeli radio jest pod napieciem, NIE WOLNO wyciagac zadnej wtyczki z tylu.

A zaraz po wyjeciu radia z wneki istnieje mozliwosc, ze wtyczki same wypadna? Tzn. czy mozna wyciagnac radio nie wyciagajac wtyczek? Wymienic bezpiecznik i wlozyc z powrotem?

Jesli masz chwile czasu, to rzuc tutaj okiem, nie mam sumienia meczyc dziewczyny tym technicznym niemieckim, a sam po niemiecku umiem jedno zdanie:-)
http://www.mitglied.lycos.de/hardwarekiller03/lcd.htm
Moze cos tutaj jest (pisza chyba o wcisnieciu Clear przez 6 sekund).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2005, o 00:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Wyciagajac radio nie wyciagniesz zadnej wtyczki, sa zaaratowane, maja takie zabezpieczajace jezyki, wiec sie nie boj.

Zgadza sie , zapomnialem calkiem o stronie Michaela, (tan link ktory podales)
zeby zrobic RESET musisz przez 6sek. nacisnac CLEAR.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2005, o 18:12 
SirAdam: zeby zrobic RESET musisz przez 6sek. nacisnac CLEAR.

No niestety nie dziala ten reset:-( W tygodniu podjade do serwisu, podepna mnie pod techa i moze pomoga. Nie chce sam wyciagac radia i zmieniac bezpiecznika, bo raz, ze nie mam kluczy do tego, a dwa, ze lepiej niech to robi ktos, kto sie bardziej na tym zna:-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2005, o 18:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jak juz bedzie gotowe to daj znac, co bylo przyczyna,ok ?




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2005, o 21:11 
SirAdam napisał(a):
Jak juz bedzie gotowe to daj znac, co bylo przyczyna,ok ?
SirAdam


Przepalony bezpiecznik.


Ostatnio edytowano 19 sierpnia 2006, o 20:45 przez defender, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, o 20:43 
Stary temat. moze posiadac NCDRa odpowie (Adam?).
Dziwna sprawa. Kolega wymienial mi zarowki do podswietlania pokretel od nawiewow i przyciskow klimy, obiegu itd. Wiadomo, ze trzeba wyciagnac radio (NCDR 1100)., rozebrac panel konsoli. Tak sie stalo. Wymienilismy zarowki i skladamy wszystko do kupy: wtyczki do anten, kostki do zasilania itd. Odpalamy radio, wyszukuje stacje i .... no wlasnie nic nie slychac w glosnikach. Komputer dziala, mozna radiem sterowac.
Wkurzeni wyciagamy radio, sprawdzamy wtyczki i nic. No ladnie - pewnie jakas koncowka mocy:-( Zostawilismy to i zabieramy sie za cos innego. Odpalamy motor, chodzi chwile i ... wlaczaja sie glosniki.
Przypadek? Cos nie stykalo? Czy tak ma byc?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, o 23:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
:twisted:
Spaliliscie DSP processor (Digital Sound Processor)
Jakis czas pochodzi ale predzej czy pozniej sie kompletnie przepali.
Ja tak moje radio wykonczylem, mam juz drugie.
A wiesz co zrobiliscie zle ?
Jak chcesz wyciagnac radio, to MUSISZ koniecznie najpierw odpiac baterie w aucie.
Ja tego nie zrobilem, i bummmm radio poszlo sie kochac.
Ale nie przejmuj sie, w ten sposob juz kilkaset radiow poszlo sie kochac, Ty nie jestes pierwszy :twisted:

Tak na dokladke;
tego nie da sie zreperowac, nawet Siemens Ci nie pomoze, tylko nowe radio Cie ratuje.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2006, o 00:14 
SirAdam napisał(a):
Spaliliscie DSP processor (Digital Sound Processor)


Masz jeszcze cos milego do powiedzenia? :D :D :D
Mam nadzieje, ze pochodzi dluzej :)

A z ciekawosci, jesli mi kiedys przyjdzie wymienic radio, ale nie na NCDR (map dla Polski i tak nie ma, a do navi mam PPC), tylko jakies normalne z mp3, to co jeszcze w autku bede musial zminic? Czy moj wyswietlacz graficzny (GID) bedzie mogl zostac? Cos mi sie wydaje, ze raczej nie (wtedy TID?). Bo rozumiem, ze manetke ze zwyklej na taka do sterowania komputerem bede musial zmienic. Jak myslisz Adam, to wystarczy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2006, o 09:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
defender napisał(a):
Czy moj wyswietlacz graficzny (GID) bedzie mogl zostac?


nie, nie bedziesz potrafil go "sterowac"



defender napisał(a):
Cos mi sie wydaje, ze raczej nie (wtedy TID?).


Tak dokladnie to Ci tego nie potrafie powiedziec, jak znajdziesz magika, ktory Ci zrobi interfejs to moze nawet wyswietlisz dane z displayu radia na TID, ale ja jeszcze czegos takiego nie widzialem.
Jedyne co istnieje to interfejs z niektorych firm, do sterowania radiem z kierownicy.
Tak ze danych z radia nie dasz rady wyswietlic na TID.


defender napisał(a):
Bo rozumiem, ze manetke ze zwyklej na taka do sterowania komputerem bede musial zmienic.


Teoretycznie tak, ale czy pomyslales o wiazce elektrycznej, ja moge sie prawie ze zalozyc ze ona nie bedzie pasowac, bedziesz musial zmienic okablowanie , nie wspominajac o pasujacych wtyczkach.

oj,oj,oj ciezko bedzie.


Mi sie udalo wtedy okazyjnie kupic nowe NCDR 1100 i dalem sobie go "przerobic" na NCDR 1500.Kosztowalo mnie to ok. 500 euro ale mam tak jak bylo oryginalnie.
NCDR 1100 i 1500 sa hardware takie same , tylko firmware jest troszeczke inna, ale majac odpowiednie znajomosci da sie to "przeprogramowac"
Tak dla informacji; Siemens tego nie potrafi :wink:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL