Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy wszelkie sprawy związane z Car-Audio, Nawigacją, Video i itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sierpnia 2015, o 20:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
kompletuję zestaw do bagażnika.
mam skrzynię z głośnikiem Pionner TS-W308D4 i wzmacniacz Alpine MRP-M350.
teraz moje pytanie: jakie muszę dobrać do tego przewody i bezpiecznik za akumulatorem?
wiem i widziałem tabelkę doboru ale nie znam się na prądach ;)
Na przewodzie plusowym w odległości nie więcej niż 30cm od klemy akumulatora montujemy bezpiecznik
prądowy w oprawce. Jego wartość nie może być większa niż suma zabezpieczeń z urządzeń, które będzie
zasilał, oraz nie może być większa niż dopuszczalny prąd na przewodzie zasilającym.
Np. przy zasilaniu wzmacniacza, który ma bezpiecznik 50A, poprawnie jest dać bezpiecznik 40A na przewodzie
plusowym przy akumulatorze.
tyle teorii a w praktyce?
na wzmacniaczu mam dwa bezpieczniki po 20A czyli daje to sumę 40A? i taki lub 30A pod maskę ? czy może jest to 20A?
wzmacniacz ma 700W max i 350W nominału.
kolejne pytanie to przekrój przewodu w mm2?
załóżmy że długość będzie 5m to jaki przewód i jaki bezpiecznik do tego?
dodam że będzie też kondensator 1f do całości :)

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2015, o 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Kondensator sobie odpusc, chyba ze lubisz jak ci cos swieci w bagazniku. Chyba ze stac cie na prawdziwy kondensator (1000zl)