Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy wszelkie sprawy związane z Car-Audio, Nawigacją, Video i itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 października 2013, o 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Witam dziś zauważyłem że światła i podświetlenie dyskoteki mi lekko mruga podczas słuchania muzyki,znaczy światła graja w takt muzyki. Posiadam w bagolu wzmachor crunch 2x 400rms który napędza 2 skrzynie zamknięte z głośnikami Infinity ref1250w które to maja po 350wrms,w system wpiety kondensator 3F.dlaczego mimo kondensatora światło mruga,wzmacniacz zasilony jest kablem dietz grubym jak kciuk

na luzie przy wyłączonych światłach na kondensatorze przy umiarkowanej głośności pokazuje 14,3

czy to moze być kończący sie akumulator??alternator-szczotki,łożyska??

przez te spadki napięcia i czasem skrzynie graja słabiej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2013, o 12:27 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Skad i jaki kabel jest od masy ?

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2013, o 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
masa od kondensatora do budy w bagażniku tez taki sam przekrój kabla firmy dietz tzw 35 grubość ,bo kondensator wpiałem równolegle przed wzmacniaczem od niego odchodzą 15cm masa i zasilanie do wzmacniacza, no i oczywiście plus z akumulatora pociagniety

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 października 2013, o 06:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
akumulator i altek to nie jest nieograniczone zrodlo mocy. Niestety ale to raczje normalny obiaw ze przy duzej glosnosci jak jest duzy pobór prądu bedzie delikatnie pulsowac napiecie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 października 2013, o 06:26 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Nic nie ma pulsowac ::beczy
Podciagnij mase bezposrednio od aku to powinno pomuc :D
Sprawdz ladowanie miernikiem przy aku ::coll
Jak mozesz to podepnij inny kondensator ::coll

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 października 2013, o 15:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
A kondka podłączałeś zgodnie z instrukcją? Przez żarówkę? Może okładziny padły i nie trzyma


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 października 2013, o 20:01 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2007, o 12:09
Lokalizacja: krakow
Imię: Irek
Silnik: Z18XE
wesol napisał(a):
akumulator i altek to nie jest nieograniczone zrodlo mocy. Niestety ale to raczje normalny obiaw ze przy duzej glosnosci jak jest duzy pobór prądu bedzie delikatnie pulsowac napiecie.

tutaj jest zawarta prawda.niema czegos takiego ze nie ma prawa pulsowac itp.jak altek nie wyrabia to chociaz mialbys 120mm2 nic to nieda.czy dietz czy srec panowie nie poapdajmy w jakas skrajnosc.to jest szukanie dziury w calym.sprawdz ladowanie i tyle.to ze masz podpiety minus wzmaka do masy oki ale jak masz podpieta ta masse z aku???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 października 2013, o 20:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
Popraw ew. połączenie aku-altek lub nawet dołóz drugie, tak samo buda-aku i buda-altek powinno się poprawić.
Ja mam moce rzędu 1KW i wiecej bez kondensatora, i spada max do 13,2V

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 października 2013, o 17:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
jednego kilowata to ma rozrusznik. Polecam sprawdzic jak ksztaltuje sie napiecie jak krecimy rozrusznikiem. Mimo z emowi sie ze rozrusznik jest silnikiem elektrycznym na napiecie 12V to smialo moge powiedziec ze raczje na okolice 9 V byloby poprawnym stwierdzeniem. Przy odpalaniu diesla mimo z ema akumualtor dosc duzy to napeicie spada wlasnie w okolice 9-10 volt. Czy takie samo obciazenie mamy przy wlczeniu sprzetu grajacego?? Szczerze watpie. Polecam ewentualnie zrobienei sobie jakiejs grzalki elektrycznje przez nawiniecie na szamotke jakiegos druta stalowego odpowiedniej dlugosci i dobrymi kabelkami zapodac do akumualtora a pomiar pradu pobieranego przez taka grzalke jakims dobrym amperomierzem nawet cegowym plus w tym czasie pomiar napiecia pozwoli na wyliczenie jaka moc ma ta grzalka. Przerabialem kiedys w jednym ze swoich aut wlasnie taka wlasnej roboty grzalke elektryczną i powiem ze wyszlo to z jednej strony mordercze dla alternatora i akumulatora a z drugiej strony moc grzalki na poziomie 500 wat nie powalała. W autach motuje sie czasami seryjnie rożne grzalki w nawiewy o mocach tez 300-600 wat.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL