Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 11:07

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy wszelkie sprawy związane z Car-Audio, Nawigacją, Video i itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, o 23:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
WARIK napisał(a):
rozumiem, że go wcześniej naładowałeś


Nie naładowałem. A jak się to robi?? Bo miałem w zestawie jakąś żaróweczkę do ładowania ale nie wiem jak to zrobić. Mam instrukcję ale po niemiecku i nie bardzo to rozumiem.

Czy to się tylko raz ładuje i potem jest już ok czy trzeba go za każdym razem ładować??

Kabel wymieniłem cały od aku do wzmacniacza, masę też mam 26mm2 i pociągłem z nadwozia.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Ostatnio edytowano 20 marca 2007, o 23:35 przez mich007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, o 23:50 
Ze Ci go nie rozwaliło :!:

Ładujesz go przy podłanczaniu
Podpinasz minusa na stałe i przes żaróweczkę łączysz plusa i styk plusowy Kondensatora aż żaróweczka zgaśnie i wtedy przykręcasz plusa na stałe


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, o 23:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mich007 napisał(a):
Nie naładowałem.


No to tak jak @Grzesiek pisze;
ciesz sie ze masz jeszcze oczy,
ja juz widzialem bagaznik w ktorym explodowal kondensator (1F) :shock:
Jak nie rozumiesz po niemiecku, to czego cholero nie napiszesz - to ci przetlumacze.
No nic tylko leb urwac.
Szczesciarz.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:04 
Mogłeś pisać wcześniej to bym Ci wszystko wytłumaczył tylko nie zawsze mam czas bo praca :wink:

Jak go będziesz odpinał to go też rozładuj :!:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Czy może mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku co teraz mam zrobić żeby wszystko było ok??

Nie wiem nawet jak go rozładować teraz:(

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Teraz już nic nie musisz robić, kondensator się naładował :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
To znaczy że go zepsułem??

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
mich007 nic nie zepsułeś, wszystko jest ok na szczęście :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Głupi ma zawsze szczęście :oops:

Dzięki za informacje :smile:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 00:29 
mich007 napisał(a):
Nie wiem nawet jak go rozładować teraz:(


W tej chwili to on się chyba naładował albo szlak go trafił nie wiem nigdy tak nie robiłem jak ty.ale jak działa to miałeś FARTA :!:

Wyłącz radio odkręć plusa od kondensatora i podepnij żarówkę do plusa i minusa kondensatora i czekaj aż zgaśnie :smile:

[ Dodano: 2007-03-21, 01:05 ]
Mich gdybyś widział jakie prowizorki :!: ludzie robią w Car Audio to byś się przestraszył ale twój wyczyn jest niezły .Ale nie martw się myśle że wszystko jest OK. :smile:

Każdego dnia człowiek uczy się czegoś nowego i tak bez końca.ważne żeby sobie krzywdy nie zrobić ale uczymy się też na błędach :smile:

[ Dodano: 2007-03-21, 06:28 ]
Przy odpinaniu klem z akumulatora zachowaj też ostrożność

Odepnij klemę minusową z akumulatora i zewrzyj przez żarówkę z plusową w przeciwnym wypadku na klemach masz pojemność i przy zetknięciu klem zrobisz zwarcie :!: i możesz uszkodzić kondensator i się poparzyć. :!:

Przy podłączaniu akumulatora naładuj kondensator

Załóż klemę plusową i przez żarówkę połącz minusa jak żarówka zgaśnie to przykręć minusa
Z kondensatorem trzeba uważać :smile:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 07:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Grzesiek 79 napisał(a):
Ładujesz go przy podłanczaniu
Podpinasz minusa na stałe i przes żaróweczkę łączysz plusa i styk plusowy Kondensatora aż żaróweczka zgaśnie i wtedy przykręcasz plusa na stałe


Grzesiek 79 napisał(a):
Wyłącz radio odkręć plusa od kondensatora i podepnij żarówkę do plusa i minusa kondensatora i czekaj aż zgaśnie


No to jak w końcu?? + i + przez żarówkę czy + i - na kondensatorze??

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 09:57 
Grzesiek 79, czytam Twoje wypowiedzi i... sporo pożytecznych info wnosisz na forum :smile:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 13:22 
W moich ostatnich wypowiedziach chodziło mi o sposób odłączenia akumulatora od instalacji samochodu bo to też może Ci się przydać.
Więc przy odłączaniu akumulatora odepnij najpierw klemę minusową a potem zewrzyj klemę plusową z minusową wpinając pomiędzy dwie klemy żarówkę, może być to nawet zwykła żarówka 5 W 12V. Żarówka na początku świeci jasno a potem zgaśnie i wtedy na klemach nie masz już napięcia wypływającego z kondensatora, w przeciwnym wypadku gdybyś tego nie zrobił przy zwarciu dwóch klem do siebie wystąpiłoby wyładowanie, a w Twoim przypadku 2F to już duża pojemność i zwarcie byłoby konkretne.
Ładowanie kondensatora przy podłączaniu akumulatora na nowo do instalacji samochodu.
Podłączasz plusową klemę do akumulatora a przez żarówkę dotykasz klemę minusową na początku żarówka świeci jasno jak zgaśnie to podpinasz klemę minusową na stałe.
Podłączanie kondensatora w linie zasilania wzmacniacza.
Podpinasz minusową końcówkę przewodu do minusowego styku kondensatora a plusową końcówkę przewodu dotykasz przez żarówkę do plusowego styku kondensatora, żarówka świeci na początku jasno jak zgaśnie to podepnij plusowy przewód do plusowego styku kondensatora na stałe.
Odłączanie kondensatora z linii zasilania wzmacniacza
Odłączasz plusową końcówkę przewodu od plusowego styku kondensatora i podpinasz żarówkę do plusowego i do minusowego styku kondensatora na początku żarówka świeci jasno a po chwili gaśnie i wtedy kondensator jest rozładowany. Myślę że teraz dla wszystkich będzie to jasne. Wytłumaczyłem to w najprostszy sposób bo na instrukcjach dołączonych do kondensatorów ładuje się kondensator przez przewód remote control ale tak będzie łatwiej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 13:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Grzesiek 79 napisał(a):
ładuje się kondensator przez przewód remote control


Mój kondensator nie potrzebuje przewodu remote, automatycznie sie włancza i wyłącza:)

Grzesiek, dzieki za informacje, wreszcie coś skumałem z tego :cool:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, o 13:52 
Jak to nie ma przewodu remote control :!: Przecież musi być jakoś sterowany z radia, chyba że masz kondensator bez elektroniki. :?:
Kondensator ma plus i minus styki mocy i 1 malutki styk w który wpinasz sterowanie z radia ( automatyczna antena niebieski przewód lub przy wyższych modelach radioodtwarzaczy występuje dodatkowy przewód do sterowania takimi urządzeniami jak wzmacniacze, kondensatory, procesory dźwięku itp.) ale w tej chwili wszystkie kondensatory mają sterowanie, wyłączasz radio i w tej samej chwili włącza się kondensator i wzmacniacz. Ale nie patrz na to co napisałem ładowanie kondensatora przez przewód remote control tak Ci będzie łatwiej jak napisałem wyżej. :wink:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL