Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 00:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj omawiamy wszelkie sprawy związane z Car-Audio, Nawigacją, Video i itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 października 2009, o 11:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Przed podpieciem kondenastora piski (zaklocenia) byly ledwo slyszalne po odpaleniu silnika, w tym celu zostal zamontowany dodatkowo reduktor by zminimalizowac piski. Po zalozeniu kondzia piski wrocily, mam wrazenie ze to od alternatora. Jak sie z tym uporac?


Ostatnio edytowano 28 października 2009, o 11:51 przez Jurand, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 17:55 
Kable sygnalowe i zasilajace pusciles w tym samym progu ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 20:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
jasne, ze NIE. Dodam, ze w pozycji kluczyka na zaplon, rowniez piszczy, a przy nacisnieciu pedalu gazu slychac szelestanie... gdy go nie naciskam po chwili gasnie pisk, a gdy go tylko rusze znow sie zaczyna..


Ostatnio edytowano 28 października 2009, o 20:52 przez Jurand, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 22:11 
brak pomyslow jak na razie...
jakiej firmy masz kable sygnalowe?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 22:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
wszystko renomowanych firm ... dietz. Musze pocignac mase z akumulatora (tylko to mi zostalo :()

[ Dodano: Sro 28 Paź, 2009 23:38 ]
Rozladowalem kondenastor i te dwa minusy (od wzmacniacza i karoseri) przyblizylem do siebie to samo zrobilem z dwoma plusami, naladowalem go i szelest nieco sie zmniejszyl... zobaczymy na jak dlugo... A bez tego filtra to jest w ogole jakas masakra...

[ Dodano: Czw 29 Paź, 2009 12:15 ]
Prawda to ze filtr przeciwzakloceniowy pogarsza jakosc sygnalu, a za tym dzwieku?


Ostatnio edytowano 28 października 2009, o 22:35 przez Jurand, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, o 12:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Ja jestem zdania zeby ciagnac zasilanie od aku bezposrednio zarowno plus jak i minus ( nie uznaje masy z karoserii). Robie zawsze tak ze grube kable leca od aku do wzmaka i albo po drodze wcinama sie w nie zeby dac zasilanie do jednostki sterujacej( radia) albo tez od aku bezposrednio ciagne kable. W astrze jest ten plus ze za schowkiem jest sporo miejsca i mozna tam zmiescic kabloteke jaki nawet nieduzy wzmacniacz zeby nie zasmiecac bagaznika. Nie robie na pokaz wiec nie jest mi potrzebny sprzet w bagazniku. Schowane jest wszystko i wyglad ajkby to gralo na seryjnym sprzecie jedynie z inna jednostka sterujaca.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, o 21:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
to musze po sprawdzac... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic835412.html

[ Dodano: Czw 29 Paź, 2009 22:21 ]
zamienilem miejscami ten filtr z rca suba na rca glosnikow i troche pomoglo... dziwna ta elektronika;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, o 09:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
nero6 napisał(a):
Kable sygnalowe i zasilajace pusciles w tym samym progu ?


mogą być jak masz bardzo dobre kable.miałem tak w poprzedniej qp i żadnych szumów czy pisków nie było. a wracając do problemu Jurand-a to na alternator zakłada się jakiś rezystor czy coś podobnego(zapomniałem jak to się nazywa dokładnie)bo on niego są te szumy i piski

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, o 11:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
zostal mi delikaty pisk... na zlocie wam pokaze i ocenimy czy warto z tym walczyc;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 października 2011, o 11:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Trochę odkopię ponieważ pojawił się u mnie problem zgodny z tematem.
Po zmianie wzmacniacza pojawiły się piski w głośnikach - przy zgaszonym są słabsze - przy uruchomionym motorze nasilają się a przy przyspieszaniu słychać wyraźny ciągły pisk - zmniejsza się po zdjęciu nogi z gazu. Podejrzewam, że słyszę alternator bo nic innego nie przychodzi mi raczej do głowy.
Oczywiście instalację wykluczam - poprzedni wzmak hulał bez problemów i zakłóceń.
Masa radia także już sprawdzona - wszystko oke.
Teraz pytanie - czy filtry na RCA pomogą?
Czy muszę je zakładać na każdą parę - czyli 3 sztuki w moim przypadku?
Czy te filtry nie tną pasma, jednocześnie obniżając jakość dźwięku?

Jakieś pomysły? ::sciana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 października 2011, o 15:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Zakłucenia daje pompa paliwa (piski ustają po paru sekundach na zapłonie bez odpalania) masa bezpośrednio z aku tu nie pomoże. To wina wzmaka, tak jest nawet z tymi dobrych firm ale tańszych modeli...

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 października 2011, o 20:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Niestety ale to nie pompa - piski są cały czas - próbowałem już różnych opcji (zapłon, zapalony silnik itd. itd.) i nic to nie zmienia.
Jeżdżę tak już ok tygodnia także wszelkie możłiwości sprawdziłem.
Także wracam do pytań:
Czy filtry na RCA pomogą?
Czy muszę je zakładać na każdą parę - czyli 3 sztuki w moim przypadku?
Czy te filtry nie tną pasma, jednocześnie obniżając jakość dźwięku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2011, o 10:34 
Separator masy pomaga, miałem ten sam problem. Nie koniecznie musisz zakładac separator na każde wyjście RCA osłuchaj na których głośnikach piszczy. U mnie piszczało tylko na subie a z przodu nie. Filtr nie obniża jakości dźwięku ani nie tnie pasma.


Góra
  
 
PostNapisane: 27 listopada 2011, o 20:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Jurand napisał(a):
Przed podpieciem kondenastora piski (zaklocenia) byly ledwo slyszalne po odpaleniu silnika, w tym celu zostal zamontowany dodatkowo reduktor by zminimalizowac piski. Po zalozeniu kondzia piski wrocily, mam wrazenie ze to od alternatora. Jak sie z tym uporac?


nie wiem jak masz radio podłaczone ale jezeli masz podstacyjke czyli wlaczasz radio dopiero po wlaczeniu stacyjki to odłacz to i zrob niezaleznie to raz kolejne kroki to konkretne kable i koncówki a zwlaszcza masowy musi byc bardzo dobra masa ja to juz przerobiłem i bije fest naet slyszalem silnik w glosnikach i wszystko ustało alternator do kondzia nie ma nic ewentualnie cos z kondziem nie tak

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 listopada 2011, o 20:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Ja zakupiłem ten niby filtr z allegro przeciwzakłóceniom. Zakłócenia ustały ale filtr zdecydowanie obniża jakość dźwięku i tnie pasmo. Jestem o tym w pełni przekonany. System zaczął grać ciszej - jakość była jakby za ściąną.
Generalnie odradzam ten badziew i szukam dalej przyczyn.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL